De KO Factor

In tegenstelling tot wat algemeen aangenomen wordt, zijn klanten niet enkel op zoek naar producten of diensten. Ze hebben hun eigen unieke koopredenen. Bovendien spreken klanten deze unieke koopredenen zelden uit …. maar hun aankoopgedrag wordt er nagenoeg volledig door bepaald.

De verkoper die zijn klanten overdondert met een arsenaal verkoopargumenten en daarbij de specifieke koopredenen van de klant onvoldoende exploreert of zelfs negeert, zal maar zelden succesvol zijn.

In de KO factor beschrijft Kris De Schryver op een luchtige manier hoe je door klantoriëntatie je klant in het centrum van je denken en doen plaatst. Hierdoor overtref je zijn of haar verwachtingen en sla je tegelijkertijd je concurrenten knock-out.

bestel het boek

Over de auteur

Kris De Schryver (° 1965) startte onmiddellijk na zijn ingenieursstudies in een commerciële functie bij Philips. Naarmate zijn loopbaan zich verder ontwikkelde, raakte hij steeds meer geïntrigeerd door de mensen achter commerciële processen en door hun gedragingen en motivaties.

Hij doorliep tal van commerciële en leidinggevende functies in grote en middelgrote bedrijven. Op die manier ontwikkelde hij een eigen, pragmatische kijk op klanten, verkoop, communicatie en leidinggeven.

Na meer dan twintig jaar bedrijfservaring wilde hij met zijn opgedane kennis andere organisaties bijstaan ​​in hun groei- en veranderingsprocessen. Zo zag zijn bedrijf Quadre-S in 2009 het levenslicht. Zijn passie om moeilijke processen zo eenvoudig mogelijk te benaderen maakt van hem een ​​veelgevraagd consultant-trainer in tal van organisaties.

Als medeoprichter van het postgraduaat sales management (Odisee – KU Leuven) en als gastdocent in een aantal hogescholen geeft hij deze passie met plezier door aan de volgende generatie.

Bestel het boek (prijs €25)

U kan het boek bestellen door het invullen van onderstaande gegevens en het overschrijven van het juiste bedrag op rekeningnummer
IBAN BE51 0682 5164 0962.

Wij sturen uw bestelling op per post. Het boek kan ook afgehaald worden na voorafgaandelijke afspraak.
Wil u meerdere boeken bestellen voor uw team, neem dan even contact met ons op.


Adres

Factuur

Lezing

Wij respecteren uw privacy. Uw gegevens worden altijd vertrouwelijk behandeld.

Over Ons

Passie voor mens en resultaat is onze belangrijkste drijfveer om met onze expertise en ervaring onze klanten te helpen groeien op een rendabele en duurzame manier. We doen dit doelbewust vanuit een kleinschalige organisatie omdat dit volgens ons de beste garantie biedt op kwaliteit en snelheid tegen een correcte prijs. Dit is wat we dag na dag doen om de verwachtingen van onze klanten permanent te overtreffen.

Nieuwsbrief